Kliknij w poniższe pytanie:

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Jakie są możliwe sposoby wysyłki?
3. Ile wynosi koszt wysyłki?
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
5. Jakie są dane do przelewu?
6. Jak zwrócić lub wymienić produkt?
7. W jaki sposób dokonać reklamacji?
8. Gdzie jest moja paczka?
9. Do czego służy lista życzeń?
10. Jak kupić produkt na raty?

1. Jak złożyć zamówienie? 


Krok 1 Dodaj produkt do koszyka

Wybierz produkt, który chcesz kupić i kliknij w przycisk "Dodaj do koszyka" przechodzisz na stronę "Koszyk", która zawiera spis produktów zamówionych w aktualnej sesji. Kliknij w przycisk "Kupuję", aby przenieść się do formularza zamówienia. Jeżeli robiłeś już u nas zakupy będziesz proszony o zalogowanie się. Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, będziesz proszony o podanie danych kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane kontaktowe, jakie nam podajesz, zawsze możesz zmienić. Możesz to uczynić w sekcji "MOJE KONTO".

Krok 2  Podaj adres dostawy

Automatycznie wyświetla się adres podany przez Ciebie podczas pierwszego zarejestrowania w naszym sklepie. Możesz również na tym etapie zmienić adres dostawy klikając na przyciski "uaktualnij"  (jeśli jest taka potrzeba). Jednocześnie masz możliwość podania alternatywnego adresu dostawy oraz danych do faktury. Tutaj znajduje się również pole "Dodatkowe Informacje". Możesz w nie wpisać np.: uwagi dotyczące dostawy terminowej, godziny dostarczenia, prośby. Klikając w przycisk "DALEJ" przechodzisz do kolejnego etapu procesu zakupu.

Krok 3  Wybierz opcję dostawy

W tym miejscu wybierasz sposób dostawy. Dostępny jest  kurier GLS, który realizuje przesyłki w 1,2 bądź (3 dni do odległych, małych miejscowości). Na tym etapie zaakceptuj regulamin. Klikając w przycisk "DALEJ" przechodzisz do kolejnego etapu procesu zakupu.

Krok 4  Wybierz metodę płatności

Wybierz metodę, którą posłużysz się aby opłacić za złożone zamówienie. Najedź kursorem na wybrane pole i kliknij na formę korzystną dla Ciebie.
Dostępne są trzy formy (dokładne informacje w zakładce wysyłka i płatności).

Krok 5 Potwierdź zamówienie

Kliknij w przycisk "POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE". Otrzymasz wiadomość e-mail na podaną przez Ciebie w serwisie skrzynkę pocztową z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji i z informacją na temat dokonania płatności (numer konta, dane sprzedawcy). Podanie w tytule numeru zamówienia (wygenerowany przez serwis) znacznie ułatwi nam szybkie rozpoznanie przelewu. Po otrzymaniu płatności towar wysyłamy firmą kurierską GLS w ciągu 48 godz.

Faktury VAT

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT o których mowa w regulaminie sklepu. Należy podać dane na jakie ma zostać wystawiona z zawartym numerem NIP.

2. Jakie są możliwe sposoby wysyłki?


Za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze paczki kurierowi przez wskazany adres w serwisie. 

Tradycyjny przelew  - polega na zleceniu przelewu w twoim banku lub urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości wartości zamówienia.Podanie w tytule numeru zamówienia(wygenerowany przez serwis) znacznie ułatwi nam szybkie rozpoznanie przelewu bądź imienia i nazwiska.

Płatność ratalna - w naszym sklepie możliwy jest zakup towarów w systemie ratalnym za pośrednictwem firmy Santander. Minimalna kwota kredytu to 500 zł.

3. Ile wynosi koszt wysyłki?


Koszt wysyłki za pośrednictwem kuriera GLS wynosi: 

  • Metoda płatności przy odbiorze do 31 kg: 17 zł
  • Metoda płatności zwykłym przelewem do 31 kg: 17 zł
  • Koszt przesyłki o wymiarach niestandardowych do 14 kg: 39 zł
  • Koszt przesyłki o wymiarach niestandardowych w przedziale (14 - 31 kg): 59 zł
  • Koszt przesyłki paletowej powyżej 31kg (np. szafa na broń): 250 zł



4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?


Towary zamówione w sklepie internetowym www.tamed.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem kuriera GLS. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

Termin otrzymania przesyłki czas realizacji zamówienia w tamed.pl + czas dostawy 

Paczki pakujemy tak szybko jak to tylko możliwe, abyś jak najszybciej otrzymał upragnione produkty. Średni czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa?trzy dni robocze).

5. Jakie są dane do przelewu?


Pieniądze należy wpłacać na poniższe dane:

PPH Tamed Group
Leśna 8
10-173 Olsztyn  
Bank Milenium: 48 1160 2202 0000 0001 8274 7261 

W tytule przelewu należy podać pełną nazwę zakupowanego przedmiotu.

6. Jak zwrócić lub wymienić produkt?


1. Zgodnie z ustawą z 24 czerwca 2014 "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Konsument, może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru kupionego w sklepie tamed.pl bez podania przyczyny, w ciągu czternastu dni od daty odebrania przesyłki.

2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym towarem, Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.

3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem (fakturą VAT), dokumentami i pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu na poniższy adres:

PPH Tamed Group
Leśna 8
10-173 Olsztyn

Więcej informacji znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty. Wzór formularzu odstąpienia od umowy znajduje się poniżej.

4. W przypadku zwrotu lub wymiany, w zamówieniu opłaconym przelewem z konta zagranicznego pieniądze są zwracane na konto wskazane przez klienta lub na to, z jakiego wyszedł przelew. Jednakże w przypadku przelewu zwrotnego tamed.pl zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztem wykonania przelewu.

5. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru pokrywa Klient w obie strony. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt tamed.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia drogą mailową bądź telefoniczną.

6. Koszty przesyłek, w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez sklep tamed.pl, pokrywa tamed.pl. W przypadku stwierdzenia pomyłki tamed.pl zwróci Klientowi koszt wysyłki do tamed.pl, w kwocie wynikającej z kwoty na liście przewozowym.

7. W przypadku odstąpienia klienta od umowy zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na podany przez klienta rachunek bankowy lub w inny sposób wskazany przez klienta.

8. Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, niezawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Tamed.pl
Leśna 8
10-173 Olsztyn
[email protected] 

Ja (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:
Numer zamówienia:
Data zawarcia umowy:
Data odbioru:
Adres:
Data:

7. W jaki sposób dokonać reklamacji?


1. Sklep internetowy tamed.pl rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-5764, Dz.U z 18.05.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm), oraz ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.

2. Tamed.pl odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

4. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 3 oznacza, że tamed.pl ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez klienta, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. 

5. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia

6. W celu złożenia reklamacji dotyczącej zakupionego produktu i usprawnienia procesu reklamacji kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na poniższy adres:
Reklamacje Tamed.pl, Leśna 8, 10-173 Olsztyn.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację


8. Gdzie jest moja paczka?


Numer paczki otrzymasz od nadawcy? Użyj jednego z poniższych kanałów informacyjnych:

a) Internet: GLS Track & Trace

b) Telefon stacjonarny: 89-541-64-26

c) Telefon komórkowy: 608-592-368


9. Do czego służy lista życzeń?


Jeśli nie jesteś przekonany o zakupie danego towaru i chciałbyś odłożyć zakupy, wystarczy abyś dodał wybrane przez Ciebie produkty do Listy życzeń. Produkty na liście życzeń będą przechowywane przez cały czas.

W jaki sposób dodać towar do listy życzeń?

a) Musisz być zalogowanym użytkownikiem.

b) Następnie na stronie produktu kliknąć przycisk Dodaj do listy życzeń. Przycisk znajduje się po lewej stronie każdego produktu lub na dole produktu po najechaniu na produkt w podkategoriach.
Lista życzeń zapamięta towary, którymi byłeś zainteresowany i w przyszłości pozwoli Ci zaoszczędzić czas na ponowne ich wyszukiwanie i wybieranie.

Z listy życzeń jednym kliknięciem będziesz mógł dodać produkt do koszyka (zostawiając go na liście), przenieść produkty do koszyka (i usunąć go z listy), albo po prostu usunąć go z listy życzeń.


10. Jak kupić produkt na raty?


Wszystkie szczegółowe informacje są zawarte w linku obok > Jak kupić na raty Santander

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło